[HQ]090606 MBC Music Core SHINee – Juliette

File Name: 090606[MBC Music Core]SHINee – Juliette.avi

File Size: 39.8 MB

Format: .avi

Resolution: 640 x 360

Duration: 00:04:39

CAPS

LOL, sorry for the lame caps i provided, i really tried my best to take some good caps, but i FAILED..-sigh-

i really like their performance here! really! ONEW is so hot,, lol.. BIAS! hahaha.. well, JH,Key,TM,MH are hot too..lol. anyway..

i’ll be posting more of my videos here, but gotta go to sleep now..i’m tired already^^, oh and please comment if your gonna take it! PLEEASSSSSSEEEEEEEE!

DOWNLOAD

~ by lollipopice on June 13, 2009.

2 Responses to “[HQ]090606 MBC Music Core SHINee – Juliette”

  1. thanks for the video

  2. Thank you sooo much!! ^.^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: